RUNDERING MED KRISTIN LØKKEMO

KURSET ER FULLT!

OBS! Blir det flere enn 6 påmeldte har vi mulighet til å engasjere enda en instruktør. Dermed vil det totalt bli 10, maks 12 plasser på kurset. Opplysninger om ekstra instruktør kommer.

KRISTIN LØKKEMO har drevet aktivt med hund siden 2006. Hun har holdt på med både gjeting, lydighet og bruksøvelser som rundering og spor.

For tiden har hun to Border Collie-tisper. ZOEY (7 år) er i FCI 3 LP, rundering klasse A og klasse 3 i gjeting. Unghunden ZAMMY trener lydighet, rundering og gjeting.

Kristins treningsfilosofi er å ha det gøy på trening  og ha en positiv relasjon til hunden.

🐕

Dette er et kurs som passer for alle, enten man er nybegynner eller om man har et ønske om å konkurrere. Hver enkelt deltaker får veiledning ut fra sitt ståsted.

For å få best utbytte av kurset må deltakerne ha god innkalling på hunden, og den må kunne apportere.

TID: To hele dager, lørdag 1.6. og søndag 2.6., 2023. Tidspunkt settes seinere.

STED: I Gjøvikområdet. Sted fastsettes seinere.

PRIS:  Kr 2.000.- for medlemmer i GHK og kr 2.300.- dersom du ikke er medlem. BLI MEDLEM!

Kontakt: Elin Berg Evensen, pettersen.elin@gmail.com