VALPEKURS I GHK

VALPEKURS er det mest etterspurte blant alle kurs som GHK tilbyr. Derfor er det ikke mange ukene mellom hver gang det startes opp ett nytt. Som deltakere finner man både de som har stor erfaring som hundeeiere, og de som for aller første gang i livet har fått en hundevalp i huset. Kursene bidrar til at eierne kan gi valpen en god og trygg start i livet som aktivt familiemedlem.  For uten å ha lang og variert erfaring med hund, har GHKs instruktører gjennomført instruktørutdanning  hos Norsk Kennelklubb eller annen relevant utdanning.

💥 Teori

💥 Sitt/dekk

💥 Bli

💥 Fokus/kontakt

💥 Selvkontroll

💥 Innkalling

💥 Gå pent i bånd

VALPEKURSET er lagt opp slik at deltakerne på en kreativ, morsom og effektiv måte lærer hunden til å bli en god familiehund. Det trenes på hvordan man kan kontrollere hunden i forskjellige miljøer og situasjoner. De fleste øvelsene skjer i grupper, men det er hele tiden rom for at instruktøren gir individuelle råd og tips. Det settes begrensinger på hvor mange deltakere som får plass på hvert enkelt kurs. Man trenger ikke å være medlem i GHK for å delta, men medlemmer får rabatt på kursprisen. Kurspris pr 1.1.24 er kr 1.700.-. Er du medlem i GHK får du rabatt og betaler kr 1.300.-. BLI MEDLEM!

Hvert kurs har til sammen 7 kurskvelder. Første kurskveld er teorikveld, uten hund, og varer i ca 1,5 time. Øvrige kurskvelder er praksiskvelder og varer ca 1 time.

Mange opplevelser på valpekurs!

Kjenner du noen som har fått valp i huset? Del gjerne denne siden med dem.

SEND BESKJED NÅR NESTE VALPEKURS STARTER!