Nybegynnere og Viderekommende 1

AGILITY - KURSHELG

2. - 3. september, 2023

BEGGE KURS ER FULLTEGNET!!

Kurset er beregnet på nybegynnere og har som mål å gi en innføring i de forskjellige hindrene og gjøre deltakerne instand til å gjennomføre enkle kombinasjoner.

For å delta på kurset settes det ingen krav til forkunnskaper, men det settes krav til hundens alder:

Små hunder må være fylt 9 måneder

✅ Store hunder må være fylt 12 måneder

STED: GHKs treningsbane på Breiskallen, Breiskallvegen 10, 2827 Hunndalen

TID: Helgekurs 2.9. - 3.9., 2023. Kl 10.00 - ca 13.30 begge dager

PRIS (pr ekvipasje): Medlem i GHK kr 1.300.- og kr 1.700.- hvis du ikke er medlem

INSTRUKTØR: Mette Olsen, mette.instruktor@gjovikhundeklubb.no

Kurset er beregnet på dere som har gjennomført kurs for nybegynnere/hinderinnlæring og som er i startfasen med Agilitytrening.

LØRDAG blir det trening på de tre felthinderne. SØNDAG blir det trening på enkel handling i bane.

✅ Lære og trene på hinderne møne, stige og vippe

✅ Lære og trene på foranbytte (mottak), blindbytte, bakbytte og rundt

STED: GHKs treningsbane på Breiskallen, Breiskallvegen 10, 2827 Hunndalen

TID: Helgekurs 2.9. - 3.9., 2023. Kl 14.30 - ca 17.30 begge dager

PRIS (pr ekvipasje): Medlem i GHK kr 1.000.- og kr 1.400.- hvis du ikke er medlem

INSTRUKTØR: Mette Olsen, mette.instruktor@gjovikhundeklubb.no

OBS! På begge kursene er det plassbegrensninger og påmeldingene stanses uten forvarsel.

HUNDENS SIKKERHET har førsteprioritet.  GHK har godkjent agility-utstyr som i varetar sikkerheten.