Styrke- og balansetrening

Nytt kurstilbud i GHK!

💥DAG 1: Teori, treningsprinsipper, sikkerhetsregler, riktig            teknikk, oppvarmings-  og nedkjølingsrutine, stretching,          mm. Litt praksis på slutten av dagen

💥DAG 2: Praksis med hund. Lære om utstyr og om                      forskjellige styrke- og balanseøvelser. Om hvilke muskler        som trenes under hver øvelse, og om hvordan man kan            bruke naturen for å trene styrke og balanse.

Styrke- og balansetrening for hund Nybegynnerkurs

Mange hundeeiere er interesserte i styrke- og balanse-trening. Slik trening har mange fordeler. Spesielt ønsker vi å bygge og opprettholde muskelstyrke og at hunden skal holde seg mobil og sterk gjennom hele livet. En aktiv hund med trent muskelatur vil være mindre utsatt for skader.

Gjøvik hundeklubb har engasjert ANASTASIIA SHESTOVA, Power Dog Fysio & Rehabilitering, til å holde et to-dagers kurs hvor deltakerne får både teoretisk og praktisk innføring i hvordan man trener opp hundens balanse og styrke.

NÅR: 22.4. - 23.4.2023, kl 10.00 - 15.00 begge dager

HVOR: GHKs hall på Raufoss, Bureiservegen 7

PRIS: Kr 1.250.- for medlemmer i GHK, og kr 1.500.- dersom du ikke er medlem

Max 8 deltakere får plass på kurset! (Minimum 4 for at kurset settes i gang)

OBS! Dersom hunden din har problemer i bevegelses-apparatet og du vurderer og melde deg på - ta først kontakt med Anastasiia:   anastasiia.powerdog@gmail.com .