TRIKSEKURS MED HUND!

LINDA ØKSETER BØHLE

begynte med triksetrening hjemme i stua med sin første hund Mike. En passiv omplasseringshund som ikke kunne noe fra før. For hvert nytt triks de trente inn fikk Mike gnisten og engasjementet tilbake. De startet med kjente øvelser som «gi labb", "snurr rundt" og "sitt bamse". Så ble øvelsene utvidet til å få Mike til å rulle seg inn i et teppe, stå på framlabbene, trekke ned i do og til slutt hoppe tau sammen med Linda. Det er kun kreativiteten som setter stopper for hva man kan finne på.

Nå har GJØVIK HUNDEKLUBB vært så heldige å få Linda hit til å lære bort både teknikker og hemmeligheter slik at også våre hunder kan sette i gang med trening. Kurset er åpent både for medlemmer i GHK og for de som enda ikke har blitt medlemmer.  Linda gleder seg til å lære bort morsomme triks til oss.

Vi tror det er mange interesserte artister i klubben!

Kurset går over to lørdager à 2 timer, og det er bare 6 plasser. Men vi tror det er mange som har lyst til å lære en så morsom aktivitet. Derfor tar vi høyde for at det kan bli to kurs (12 plasser). Deltakerne vil i tilfelle bli delt inn i to grupper med forskjellige oppmøtetider, men på de samme datoene.

STED: Hallen på Raufoss, Bureiservegen 7

TID:     Lørdag 22.10. kl 12.00 - 14.00 og                   Lørdag 29.10. kl 16.00 - 18.00.

PRIS:   Kr 600.- for medlemmer i GHK og                 kr 750.- hvis du ikke er medlem

Linda og Mike