Starter 24. mai, 2023

GRUNNFERDIGHETER

For hunder over 6 måneder

GRUNNFERDIGHETSKURSET er beregnet på deg som enten ønsker en lydigere familehund eller å trene innenfor en hundesport. Du vil få innføring i gode innlæringsteknikker, ulike belønningsmetoder og hvordan dette brukes til videre læring. Kurset tar for seg temaer som:

🐾 Belønninger  🐾 Lek  🐾 Bruk av klikker  🐾 Bruk av target 🐾 Omvendt lokking  🐾 Kontakt  🐾 Sitt 🐾 Ligg  🐾 Bli  🐾 Utgangsstilling  🐾 Innkalling  🐾 Bakpartskontroll  🐾 Hopp

OBS! Max 10 ekvipasjer får plass på kurset!

Dette er et praktisk rettet kurs med til sammen 7 praksiskvelder, hver på ca 1 time. Teori flettes inn der det er behov for det.  Det er to instruktører - LINE TOMTUM SELNES og SIDSEL FÆRDEN. Begge er utdannede NKK1-instruktører i Norsk Kennelklubb, og har bred erfaring med trening av hund generelt og innen flere hundesportsgrener.

💥Onsdag 24.5., onsdag 31.5., mandag 5.6. og onsdag 7.6.  Alle dager kl 17.30 - 18.30

Mandag 12.6., onsdag 14.6. og mandag 19.6.  Alle dager kl 18.30 - 19.30

💥Alle 7 kursvelder foregår ute på klubbens bane på Breiskallen, Breiskallvegen 10, 2827 Hunndalen

💥PRIS:  Medlem i GHK kr 1.300.-. og kr 1.700.- hvis du ikke er medlem (pr ekvipasje).  BLI MEDLEM!

Kontakt: Sidsel Færden, sidsel.instruktor@gjovikhundeklubb.no